Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів , що не підлягають поверненню та обміну.
Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» в питаннях повернення і обміну товарів належної якості. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну. Товари належної якості, для яких дозволено повернення і обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після одержання покупцем, якщо: товар, не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.